Vegomässan - sthlm.

Nu har jag tränat så nu är jag glad, haha. Snart kommer Milla, Adelinn och Julia men måste diska och göra iordning mig lite innan. :)

Idag är det vegomässan i Stockholm och jag hade så gärnat velat gå dit. Bara gå runt och kolla. Få smaka och få tips på massa god mat som man kan laga. Fråga alla frågor man har angående vegetarisk och vegansk kost, jag tycker det är skit bra att det har en sådan mässa så folk kanske förstår att det är både sjukt och äkligt att äta djur , det är juh faktiskt lik!? Nu när så många patar om miljön också borde juh fler bli vegetarianer för miljöns skull. :)
Shit jag vill verkligen dit men lite långt att åka bara för en helg. När jag har någon studiedag nära en helg och har pengar ska jag dock åka fast dåh blir det juh bara för att hälsa på Carråh och Nea.

Någon som var på mässan idag och kan berätta lite?


Bild ifrån mässan. Ni kan läsa mer om den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0