Torsdag.

Förlåt för att jag inte skrivit idag men har inte riktigt haft tid. Började med att jag kom försent till skolan för jag ville kolla klart på mitt greek avsnitt jag kollade på imorse. Sen i skolan hade vi lektion utan datorn så det blev inget skrivet. Slutade vid 11.20 iallafall och efter det blev det lunch och sedan shopping med Micka. :)
Vi skulle handla varsin ryggsäck och tur som vi hade var det halva priset på wedins så båda köpte varsin. Efter att ha kollat i typ alla affärer gick vi till Lager 157 uppe vid mig men där ehm brann det så vi fick inte gå in. ;o
Drog hem till mig en sväng och nyss gick Micka till bussen. Nu ska jag äta, är hungrig!


Kolla våra nya snygga ryggsäckar. ;)


Love<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hon är otrolig!

2008-09-11 @ 16:11:57
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0