Tisdag idag.

Godmorgon eller ah de flesta av er har väll varit uppe i några timmar men jag gick typ just upp. Pappa väckte mig när han ringde och ville att jag skulle ta reda på om en affär hade lunch-stängt. Eftersom datan inte var på var jag tvungen att slå i telefonkatalogen, Lyckat! Jag kan inte slå i telefonkatalogen för:
1. Jag kan inte alfabetet så bra, det borde jag kunna!
2. Jag fattar inte alla rosa sidor, gröna sidor, gråa osv.
3. När jag väl hittar rätt sida råkar jag alltid hoppa över just det nummret jag ska ringa så jag får utbrott.
Så nu har jag tagit fram min älskade dator och hittat att de inte har lunch-stängt, så var de avklarat.
Ha en bra dag.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0