Tisdag.

Godmorgon. Sitter i skolan och har svenska, läser en text om Bert Karlsson som jag typ hatar. ;o
Kom på en grej som hände Adelinn och mig igår när vi skulle till bussen. Först går vi och skrattar och så.. Så åker en bil förbi så saktar killen ner, hissar ned rutan och försöker skrika något till oss samtidigt som han fortsätter köra och typ flörta med oss. Haha. Ibland undrar man hur folk tänker. ;) Sedan gick vi och ehm sjöng när vi gick förbi skolan, så när vi dansar lite och sjöng som högst råkar vi se att några ifrån vår skola sitter utanför, haha. Var rätt pinsamt. ;o

Idag slutar jag kl.14 och sedan blir det bara hem och städa, träna och ta det lungt. Så ser min dag ut. :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0