Storstädning.

Nu har jag storstädat hela lägenheten och snart kommer Mamma hit och hämtar mig så ska vi handla mat. Fick lite hjälp av Angela när jag städade. Eller hon stökade nog mest ner och hon tyckte det var mysigt att ligga i min gammla lakarn som skulle i tvätten. :)

Och ni som  tycker det är töntigt att ha en kanin som husdjur. Fuck you! Hon är precis som en hund, kommer när man ropar, älskar att kela och är hur gullig som helst. Enda skillnaden är att hon ser lite anorlunda ut och inte behöver rastas vad tionde minut.
I don't care what you think about her, she is my baby and I will always love her.
 





Så de så! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Är det ngn som har agt till dig att det är töntingt? :O Taskigt isf eftersom Angela är bäst :)

Btw, jag kommenterar din blogg mest av alla va? tycker jag borde få extra poäng för det asså :)



PUSS



en sak till!

jag peppar inför helgen <33

2008-09-10 @ 19:13:27
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Julia (svar)

nej okej..



haha jag vet inte.. um, massa sex kanske? :)

puss!

2008-09-10 @ 19:36:37
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Elin

jag tkr bara det verkar mysigt att ha en kanin löst i lägenheten :D

så lyxigt har inte min kanin det men men.. livet är orättvist :P



hur gammal är Angela?

2008-09-13 @ 19:37:54
Postat av: Freja. (svat till Elin)

Ja det är rätt mysigt, haha.

Hon fyller 6 år den 19 maj. :)

2008-09-13 @ 22:32:49
URL: http://frejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0