Söndag.

Hej. Milla och Adelinn gick precis till bussen. Det blev ingen fest igår utan vi chillade hos mig istället. Julia, Milla, Adelinn och så kom Sussie en stund också. Vi käkade godis, kollade på tv, lyssnade på musik och hade allmänt damp. Riktigt mysigt var det. :) Gick och la oss rätt sent också och idag har vi bara tagit det lungt och jag har käkat massa godis, fetto. haha. Nu är jag iallafall ganska hungrig eftersom det enda jag ätit är godis, så ska laga lite mat nu tror jag.





Kul hade vi och damp också som sagt. <3


Kommentarer
Postat av: adelinn

Faaaaast, vi pratade massa bra saker jättesent in på småtimmarna freja :D

2008-09-14 @ 20:08:16
Postat av: Freja. (svar)

Ja det gjorde vi och det var trevligt snuttan! <3

2008-09-14 @ 20:33:27
URL: http://frejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0