Nya kläder ifrån h&m.

Fick hem lite kläder jag beställt ifrån h&m för några dagar sedan. Tänkte visa vad jag beställde. :) Ursäkta de dåliga bilderna, Pappa som är fotograf!
 
*Linnen, Randigt 59.50:- Blått 49:-

   
(Klicka på bilderna så blir de större.)
*Jacka ifrån barn avdelningen. Ordinarie pris 498:- Med 50% som jag hade kostade den 249:-
Blev jätte nöjd med jackan fast var lite rädd att jag inte skulle gilla den eftersom den var ifrån barn avdelningen. Fint foder också i knall rosa. ;)
Ett riktigt klipp blev det.

Kommentarer
Postat av: Nea

Snygg jacka!

2008-09-23 @ 23:09:47
Postat av: Freja (svar till Nea)

Tack baby. :D

2008-09-24 @ 18:05:39
URL: http://frejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0