Min granne ska flytta!

Kom precis hem ifrån skolan och jag är jätte glad. Jag mötte nämligen min granne och han höll på att lasta massa saker ifrån sin lägenhet till ett flyttlass. Hoppas han ska flytta! jag blir jätte glad dåh, jag har skrivit om honom någon gång tidigare tror jag. Han spelar jämt musik på högsta volym (även efter kl.9 på vardagar då det egentligen ska vara tyst ;P) så till och med jag hör vilken låt det är (han bor på nedersta våningen, jag på högsta) Stackars den gammla tanten och gubben som bor vägg i vägg med honom. Nu kan det gärna flytta in en snygg kille i min ålder, haha. ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

2008-09-29 @ 16:50:12
Postat av: Julia

oj, haha

du är rolig. pusss

2008-09-29 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0