Den nya coca colan.

Sitter här och äter chips och dricker cola, mums. :) Diba ringde nyss, lite full. Hon är juh för söt min älskade Diba. kul att höra att någon har kul när man själv ligger hemma och är sjuk iallafall. Haha. Ska nog snart gå och sova faktiskt, bra om jag kan sova bort min sjukdom.
Förövrigt vill jag smaka den "nya" colan som kom för ett tag sedan men har faktiskt bara sätt den på en ställe och där kostade den typ 25:- för en burk. ;o Någon som smakat någon av dem? Var den god isånnafall?







Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

har inte testat den där colan men jag är mycket skeptiskt till den ;)

2008-09-21 @ 10:06:07
URL: http://mariaslya.blogg.se/
Postat av: Micka

ja, så fort dom sa olga så tänkte jag på henne xD



haha, ricky ska nog inte röka så mkt vattenpipa tror jag xD

2008-09-21 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0