Dålig uppdatering!

Förlåt! Ni vet att jag uppdaterar dålig när jag är hemma hos mina föräldrar, nu har det även varit krångel med internet + att jag är sjuk så nu är det över ett dygn sedan jag skrev. Är iallafall här ute i skogen och Mamma och Pappa är på middag hos några så sitter och kollar på tv och ska snart käka chips. Sjuk är jag också som sagt, måste vara Micka som smittat mig den j*veln haha. :) Ont i halsen, förkyld och lite feber. Får hoppas att jag kan ta mig till skolan på måndag, vill inte missa för mycket när vi till slut kommit igång med alla arbeten i ämena. Nu ska jag läsa alla mina favorit bloggar, vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

mys med middag!

2008-09-20 @ 20:42:25
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: cajza

Ja Albin som gör videos är riktigt duktig! =)

2008-09-20 @ 21:41:35
URL: http://cajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0