Blir man smal av avokado?

Hej. Har precis varit nere och tvättstugan och stoppat i lite tvätt. Gick bara till 11.20 idag som alla onsdagar men stannade för att äta mat (trodde det skulle vara pannkakor till efterrätt men så var det ostkaka) Jag blev sur för jag ville ha pannkakor + att ostkakan var kall. Ehm strunt i det, haha.

Avokado. Jag är besatt! Jag kan inte sluta äta det. Undrar om man kan gå ner i vikt av att äta avokados? Asså äta det istället för mat, tror ni det? Det är gott iallafall och jag som aldrig tyckt om det innan. Men så är det med mina perioder, ena veckan vill jag bara dricka mjölk andra dricker jag ingen mjölk alls utan bara vatten. Jag är konstig, nu ska jag titta klart på min film.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Nea

faasteh du kan ju inte BARA äta avokado.. det e ju inte bra att bara äta samma sak hela tiden ;O fast det e ju bra om du äter det ibland:P

2008-09-04 @ 12:29:09
Postat av: Freja. (Svar)

Nej jag vet men du vet juh hur jag blir emd saker. Besatt så äter jag det hela tiden. ;o

2008-09-04 @ 14:53:56
URL: http://frejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0