Apspelet - Bloons tower defence.



Idag har det varit få beökare. Undrar varför?
Aja, är iallafall besatt av ett spel. Apspelet kallar vi det, ja det är rätt omtalat i skolan (mest min klass) Haha. Vi (mest jag) satt förra året och spelade detta på lektionerna i skolan. Då var det apspelet 1 och när jag klarat det blev det apspelet 2 och NU har apspelet 3 kommit ut så nu har jag suttit jätte länge både igår och idag. Ni kanske inte förstår allvaret med detta spel men det är hemskt alltså! Man blir så besatt (iallafall jag) så jag inte kan gå och lägga mig på kvällen eller gå på toa utan att måste klara en bana eller liknande. För er som nu tycker detta verkar kul att vara besatt av ett apspel kan gå in på denna länk och spela ni också. Ett vanligt onlinespel som förstört min vardag tills jag klarat alla banor på hard!

Nu ska jag sova för jag har klarat en nivå. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0