Aco's rengöring.

Sitter här och äter avokado. Slutade lite tidigare så Julia följde med mig hem en pytte stund efter skolan. :) Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra i kväll, är skit trött men något borde jag väll hitta på. ^^

Igår köpte jag aco's ansiktsrengöring 01. Egentligen ska man använda 01-03 med ansiktvatten och hela köret men jag fick så himla torr hud av det så nu kör jag bara med 01 och den duger bra för mild acne i ansiktet. Passar speciellt bra för min hud som är både torr och fet sammtidigt. 56:-apoteket.


Ni kan gå in här och läsa mer.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för tipset, precis tipsat om deras andra prudukter i min blogg;).. men hur funkade denna då? känner du någo skillnad än :)?

2008-09-13 @ 22:52:20
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0