Stressad!

Hej. :)
Idag blev det skola till kl.11, lunch i skolan och efter det marknad med Ella och Adelinn. Det var jätte mysigt och jag fick lite längtan efter jul (nu ljög jag för jag har längtat till jul huuuuur länge som helst) Adelinn och jag handlade strumpor och sedan shoppade hon lite annat. Ella var tyvärr tvungen att dra och vaccinera sig också. Undrar vad det var för vaccin? Hon blev helt konstig efter, haha. Söta Ella. :)

Hemma vid typ kl.2 och dåh somnade jag till... kl.6! Så Efter det har jag bara ätit mat och kollat på ett avsnitt av Bert (det är bäst!) så nu är jag SKIT stressad över att hinna allt som ska hinnas med.

*Städa åt Angela.
*Diska.
*Plocka iordning lite.
*Stryka (massa) kläder.
*Gå igenom och kommentera ett arbete på 4 sidor i samhällen.
*Plugga lite till provet i samhälle imorn.
*Jobba på text analysen i svenska.
*Träna på step up maskinen.
*Duscha.


Och imorn har jag utvecklingssamtal.
Jag kommer inte ens hinna hälften av allt som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0