Lägga ner bloggen.

Funderar på att lägga ner bloggen och sluta blogga. Orkar inte skriva just nu, har så mycket i huvudet. Så jag tar en bloggpaus, vet inte hur länge men om ni klickar på det lilla pluset där det står följ blogg så märker ni när jag börjar skriva igen. Skriver ett hej dåh inlägg om jag avslutar den. :)

Frågan är om jag inte behöver några dagar att inte skriva bara för jag älskar att skriva av mig i min blogg. Så mina trogna läsare (Läs Julia och Micka) jag kommer kanske tillbaka om jag saknar det för mycket. ;(


Kommentarer
Postat av: Micka

haha ja det hoppas jag på :D

har också funderat på att lägga ner min xD

2008-10-01 @ 21:28:50
Postat av: Julia

men varför? :O

jag älskar min blogg.. det är kul:D

2008-10-02 @ 08:51:16
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Julia (svar)

hur mycket kostar linnerna? :P

2008-10-06 @ 18:35:03
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0