I'm back suckers!

Okej, jag har tagit beslutet om att komma tillbaka med min blogg. Under tiden min paus har varit har jag haft miljoner saker att skriva om känns det som, nu är juh nästan inga aktuella längre men jag ska nog skriva ändå. :) Jag har bestämt att jag bara ska blogga när jag orkar, har lust och tid. Alltså inte stressa över bloggen utan skriva när jag vill. Lite tråkigt bara att folk som tidigare följde min blogg dagligen nu inte längre tittar eftersom jag tog min paus. Hoppas de kommer tillbaka och jag får lika många besökare per dag som jag hade förr.
Nu ska jag kolla på OTH och mysa med Angela.
Puss Puss PUSS!


Kommentarer
Postat av: Adelinn

JAAAA! you'r back!

har saknat dig! :)

2008-10-15 @ 18:06:49
URL: http://adelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0