FAN, FAN, FAN!

Dagen började riktigt bra.. Jag gick upp när klockan ringde, jag tänkte: Shit vad ljust det är, shit vad pigg jag är, shit vilken bra dag det här kommer bli. Går på toa och sätter mig sedan vid datan.. Dåh ser jag att klockan är 10!! Jag får panik gör mig iordning på 15min och cyklar till skolan. Min mobil visar att klockan är halv 8 fast klockan är halv 11. Ja min mobil kom hem ifrån lagning igår och inte tänkte jag på att de ställt om tiden utan jag satte bara alarm och gick och la mig, så visade det sig att klockan gick 3h fel. Vi hade prov också på morgonen och jag hade lektion med min mentor som jag senare ska ha utvecklingsamtal med. Provet fick jag göra när jag kom och det gick självklart inge bra heller. Sedan är juh vissa människor helt jävla dumma i huvudet, jag undrar hur dem tänker. Nu ska jag hinna städa lägenheten på mindre än 1h för Mamma ville helt plötsligt gå tidigare från jobbet och komma och hämta mig tidigare. URSH för denna skit dag!
Sover hemma hos mina föräldrar inatt iallafall så blir kanske ingen uppdatering..


Det känns som hela mitt liv går åt helt fel håll just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0